Wszystkich uczestników biegu zapraszamy do biura zawodów, które będzie uruchomione już w sobotę w godzinach 16-19 na Stadionie LA, tam gdzie będzie odbywał się bieg (na płycie stadionu). Poza tym biuro zawodów będzie czynne w dniu biegu na Stadionie Olimpijskim, ul. Paderewskiego 35 od godziny 8.00. Oto wszystkie szczegóły dotyczące niedzielnego biegu:

Plan minutowy:

sobota

16-19 biuro zawodów na Stadionie LA. Tam można będzie już odebrać swój pakiet startowy: numer, koszulka. Można odebrać pakiet za inna osobę. W tym celu należy przedłożyć oświadczenie podpisane przez osobę dla której odbieramy pakiet – oswiadczenie zawodnika TW2018.

Wjazd na teren Stadionu Olimpijskiego w sobotę jest odpłatny. W namiotach będą przygotowane dwa osobne stanowiska:

  1. Odbiór numerów startowych + torba z pakietem.
  2. Odbiór koszulek.

niedziela

  • 8.00 – 9.30 Odbiór pakietów startowych w biurze zawodów.
  • 10.00 Start Biegu na 5 i 10 km.
  • 11.30 Koniec Biegu na 5 i 10 km.
  • 11.30 Bieg symboliczny na 1963 m
  • 11.50 Bieg Krasnala na 196,3 m (zapisy w dniu biegu w biurze zawodów, ograniczona liczba 100 miejsc)
  • 12.00 Dekoracje najlepszych zawodniczek i zawodników
  • 12.30 Koniec zawodów

Parking i dojazd

Wjazd na parking na terenie Stadionu Olimpijskiego jest bezpłatny w godzinach 8-10.30, tylko od strony al. Paderewskiego 35. Wjazd tylko na hasło „Inka”. Po godzinie 10.30 wjazd od al. Paderewskiego będzie utrudniony lub niemożliwy ze względu na trwający bieg. Można jednak wjechać bramą od strony ul. Mickiewicza. Przy bramie od strony ul. Mickiewicza nie obowiązuje bezpłatny wjazd na teren stadionu.

Jednocześnie prosimy o nieparkowanie samochodów wzdłuż trasy biegu. Samochody, które będą tarasować trasę biegu zostaną odholowane.

Na bieg można również dojechać tramwajem lini 9,17 i 33. Przystanek Stadion Olimpijski.

mapka-niepodleglosci-2016_nowa

Biuro zawodów w dniu biegu jest umiejscowione na Stadionie lekkoatletycznym.

Numery i pakiety startowe będą wydawane od godziny 8.00. Wszystko w dwóch namiotach podzielona na dwa etapy. Uczestnicy zobaczą dwa okrągłe dmuchane namioty. W jednym będą wydawane numery na dystanse 5, 10 km i 1963 m. Wszystko podzielone kolejnością numerów. Jedno stanowisko to ok. 200, (numery na 5 i 10 km) oraz 1000-1200 (bieg na 1963 m). Numer startowy jest jednorazowy, dlatego możesz go zatrzymać po biegu. W drugim namiocie będzie się odbywał odbiór koszulek.

Na liście startowej będą znajdować się tylko osoby, które uiściły opłatę startową. Można się będzie zapisać w dniu biegu wypełniają odpowiedni formularz. Swój nr możesz sprawdzić na LIŚCIE STARTOWEJ.

Po otrzymaniu numeru należy przejść do drugiego namiotu w którym będą wydawane koszulki biegu. Koszulki z wizerunkiem bohatera i w danym rozmiarze są dostępne do wyczerpania zapasów.

Biuro zawodów działa do godziny 9.30. Dlatego prosimy o wcześniejsze przybycie i odbieranie numerów. Po dziewiątej trzydzieści również można będzie odebrać numer startowy, jednak proszę traktować to jako ostateczność dla spóźnialskich.

PROWADZIMY ZAPISY RÓWNIEŻ W DNIU BIEGU. OPŁATA STARTOWA W DNIU BIEGU WYNOSI 50 zł.

Pakiet startowy

Każdy z uczestników biegu otrzymuje pakiet startowy. W jego skład wchodzą:

  • nr startowy
  • folder pamięci
  • woda
  • posiłek regeneracyjny
  • medal na mecie
  • koszulkę biegu

Bieg Inki (Bieg Krasnala)

Na ten bieg będą przyjmowane zapisy w namiocie Biura zawodów w dniu imprezy od godziny 10:00. Bieg jest bezpłatny ale maksymalnie może w nim wystartować 100 osób. limit wieku to do 7 lat. Oczywiście młodszych uczestników prosimy o start wraz z opiekunami. Dystans jaki jest do pokonania to symboliczne 100 m.

Bieg rozpocznie się po zakończeniu biegu głównego i biegu na 1963 m o godzinie 11.50 tak więc rodzice będą mogli wziąć udział w wyścigu ze swoimi pociechami. Zbiórka pod bramą startową o czym będzie informował spiker zawodów.

Regulamin:

  1. bieg jest bezpłatny,
  2. bieg ma charakter zabawy i nie jest nastawiony na rywalizację,
  3. start 11:50,
  4. zapisy w dniu biegu w biurze zawodów od godziny 10:00 do wyczerpania limitu miejsc. Limit miejsc to 100 dzieci,
  5. bieg odbędzie się na symbolicznym dystansie ok. 100 metrów,
  6. każdy z uczestników otrzyma pamiątkowy numer i odblask,
  7. obowiązuje limit wiekowy do 7 lat.
  8. W biegu nie będzie prowadzona klasyfikacja zawodników. Liczy się udział, nie wynik.
  9. Opiekun podpisuje w biurze zawodów oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do udziału dziecka w biegu.
  10. Organizator zapewnia zabezpieczenie medyczne dla uczestników biegu.

Depozyt

Na uczestników biegu czeka depozyt przygotowany w namiocie obok biura zawodów od 9:00. Zostawiając torbę zostanie do niej przymocowana kartka z Twoim numerem startowym. Dlatego pamiętaj aby po zakończonym biegu nie chować od razu numeru a dopiero po odbiorze torby. Depozyt jest bezpłatny.

Posiłek regeneracyjny i strefa biegacza

Dla zawodników, który ukończą bieg przygotowaliśmy Posiłek regeneracyjny. Będzie to gorąca zupa wydawana na numer startowy. Miejsce to będzie znajdować się za metą biegu.

Szatnie i natryski

Dla uczestników biegu są przygotowane przebieralnie pod trybunami oraz natryski umiejscowione tuż obok płyty stadionu w parterowych białych budynkach od strony kortów tenisowych.