Wszystkich uczestników biegu zapraszamy do biura zawodów, które będzie uruchomione już w sobotę w godzinach 15-18 w biurze Pro-Run Wrocław, ul. Nowowiejska 115 już w sobotę 2 marca. Poza tym biuro zawodów będzie czynne w dniu biegu 3 marca na Stadionie Olimpijskim, ul. Paderewskiego 35 od godziny 8.00. Oto wszystkie szczegóły dotyczące niedzielnego biegu:

Bieg na 5 i 10 km

  • Odbierasz nr startowy z czipem oraz pakiet startowy z koszulką

Bieg symboliczny na 1963 m

  • odbierasz numer (z napisem bieg symboliczny) oraz pakiet startowy z koszulką

ZOBACZ TRASY BIEGÓW

sobota 02.03.2019

Biuro zawodów, ul. Nowowiejska 115 godz. 15-18

niedziela

Biuro zawodów na Stadionie LA od 8 rano. Tam można będzie już odebrać swój pakiet startowy: numer, koszulka. Można odebrać pakiet za inna osobę. W tym celu należy przedłożyć oświadczenie podpisane przez osobę dla której odbieramy pakiet – Oświadczenie zawodnika TW2019.

Wjazd na teren Stadionu Olimpijskiego w sobotę jest odpłatny 3 zł. W namiotach będą przygotowane dwa osobne stanowiska:

  1. Odbiór numerów startowych + torba z pakietem.
  2. Odbiór koszulek.

  • 8.00 – 9.30 Odbiór pakietów startowych w biurze zawodów.
  • 10.00 Start Biegu na 5 i 10 km.
  • 11.30 Koniec Biegu na 5 i 10 km.
  • 11.30 Bieg symboliczny na 1963 m
  • 11.50 Bieg Krasnala na 196,3 m (zapisy w dniu biegu w biurze zawodów, ograniczona liczba 100 miejsc)
  • 12.00 Dekoracje najlepszych zawodniczek i zawodników
  • 12.30 Koniec zawodów

Parking i dojazd

Wjazd na parking na terenie Stadionu Olimpijskiego tylko od strony al. Paderewskiego 35 tylko do godziny 9:30. Można jednak wjechać bramą od strony ul. Mickiewicza. Po 9:30 można wjechać bramą od ul. Mickiewicza.

Jednocześnie prosimy o nieparkowanie samochodów wzdłuż trasy biegu. Samochody, które będą tarasować trasę biegu zostaną odholowane.

Na bieg można również dojechać tramwajem lini 9,17 i 33. Przystanek Stadion Olimpijski.

mapka-niepodleglosci-2016_nowa

Biuro zawodów w dniu biegu jest umiejscowione na Stadionie lekkoatletycznym.

Numery i pakiety startowe będą wydawane od godziny 8.00. Wszystko w dwóch namiotach podzielona na dwa etapy. Uczestnicy zobaczą dwa okrągłe dmuchane namioty. W jednym będą wydawane numery na dystanse 5, 10 km i 1963 m. Wszystko podzielone kolejnością numerów. Jedno stanowisko to ok. 200, (numery na 5 i 10 km). Osobne stanowisko będzie przygotowane dla biegu symbolicznego 1963 m. Odbierasz numer (bez numeracji tylko z napisem) oraz pakiet startowy. Numer startowy jest jednorazowy, dlatego możesz go zatrzymać po biegu. W drugim namiocie będzie się odbywał odbiór koszulek.

Na liście startowej będą znajdować się tylko osoby, które uiściły opłatę startową. Można się będzie zapisać w dniu biegu wypełniają odpowiedni formularz. Swój nr możesz sprawdzić na LIŚCIE STARTOWEJ.

Po otrzymaniu numeru należy przejść do drugiego namiotu w którym będą wydawane koszulki biegu. Koszulki z wizerunkiem bohatera i w danym rozmiarze są dostępne do wyczerpania zapasów.

Biuro zawodów działa do godziny 9.30. Dlatego prosimy o wcześniejsze przybycie i odbieranie numerów. Po dziewiątej trzydzieści również można będzie odebrać numer startowy, jednak proszę traktować to jako ostateczność dla spóźnialskich.

PROWADZIMY ZAPISY RÓWNIEŻ W DNIU BIEGU. OPŁATA STARTOWA W DNIU BIEGU WYNOSI 50 zł.

Pakiet startowy

Każdy z uczestników biegu otrzymuje pakiet startowy. W jego skład wchodzą:

  • nr startowy
  • folder pamięci
  • woda
  • posiłek regeneracyjny
  • medal na mecie
  • koszulkę biegu

Bieg Inki (Bieg Krasnala)

Na ten bieg będą przyjmowane zapisy w namiocie Biura zawodów w dniu imprezy od godziny 10:00. Bieg jest bezpłatny ale maksymalnie może w nim wystartować 100 osób. limit wieku to do 7 lat. Oczywiście młodszych uczestników prosimy o start wraz z opiekunami. Dystans jaki jest do pokonania to symboliczne 100 m.

Bieg rozpocznie się po zakończeniu biegu głównego i biegu na 1963 m o godzinie 11.50 tak więc rodzice będą mogli wziąć udział w wyścigu ze swoimi pociechami. Zbiórka pod bramą startową o czym będzie informował spiker zawodów.

Regulamin:

  1. bieg jest bezpłatny,
  2. bieg ma charakter zabawy i nie jest nastawiony na rywalizację,
  3. start 11:50,
  4. zapisy w dniu biegu w biurze zawodów od godziny 10:00 do wyczerpania limitu miejsc. Limit miejsc to 100 dzieci,
  5. bieg odbędzie się na symbolicznym dystansie ok. 100 metrów,
  6. każdy z uczestników otrzyma pamiątkowy numer i odblask,
  7. obowiązuje limit wiekowy do 7 lat.
  8. W biegu nie będzie prowadzona klasyfikacja zawodników. Liczy się udział, nie wynik.
  9. Opiekun podpisuje w biurze zawodów oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do udziału dziecka w biegu.
  10. Organizator zapewnia zabezpieczenie medyczne dla uczestników biegu.

Depozyt

Na uczestników biegu czeka depozyt przygotowany w namiocie obok biura zawodów od 9:00. Zostawiając torbę zostanie do niej przymocowana kartka z Twoim numerem startowym. Dlatego pamiętaj aby po zakończonym biegu nie chować od razu numeru a dopiero po odbiorze torby. Depozyt jest bezpłatny.

Posiłek regeneracyjny i strefa biegacza

Dla zawodników, który ukończą bieg przygotowaliśmy Posiłek regeneracyjny. Będzie to gorąca zupa wydawana na numer startowy. Miejsce to będzie znajdować się za metą biegu.

Szatnie i natryski

Dla uczestników biegu są przygotowane przebieralnie pod trybunami oraz natryski umiejscowione tuż obok płyty stadionu w parterowych białych budynkach od strony kortów tenisowych.